Veelgestelde vragen

Neemt u een kijkje in de veelgestelde vragen en misschien staat het antwoord op uw vraag ertussen. Staat u vraag er niet tussen? Bel of mail ons gerust.

  • Wat moet ik doen om een opslagruimte te huren?

    Het huren van een opslagruimte bij Jouwopslagruimte.nl is erg eenvoudig. Op de home pagina kunt u uw opslagruimte aanvragen in 2 simpele stappen. Hieronder leest u hoe het verder werkt. 

    • Bepaal hoeveel m2 opslagcapaciteit u nodig heeft.
    • Selecteer de verwachte opslagperiode en klik op "kies" onder de opslagcapaciteit die u nodig heeft.
    • Vul uw gegevens in en vraag uw opslagruimte aan.
    • U ontvangt per mail een ontvangstbevestiging van uw aanvraag.
    • Wij bieden u binnen 1 werkdag de offerte aan.
    • Gaat u akkoord met deze offerte dan maken wij het huurcontract op.
    • Zodra wij van u een kopie van een geldig identiteitsbewijs (ID, paspoort of rijbewijs) en uw uittreksel van de Kvk, als u zakelijk een opslagruimte huurt, hebben ontvangen. Krijgt u van ons een e-mail waarin staat hoe u toegang krijgt tot ons gebouw.
    • Het cilinderslot ligt in uw opslagruimte klaar en u kunt meteen uw spullen kwijt in de opslagruimte. De kosten voor het cilinderslot, €10,- zal in rekening worden gebracht met de eerste factuur.  

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Hoe weet ik welke maat box voor mij geschikt is?

    In de tabel waar onze tarieven staan vermeld, staan per opslagruimte aangegeven hoeveel verhuisdozen in de ruimte passen. Op basis hiervan kunt u bekijken hoeveel ruimte u nodig heeft.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Is het mogelijk om per week te huren?

    Ja, dit is mogelijk. Bij Jouwopslagruimte.nl kunt voor korte en langere tijd huren, zelfs voor één week.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Moet ik borg betalen?

    U betaald geen borg voor de opslagruimte. Bij aanvang van de huur wordt op de eerste factuur €10,- in rekening gebracht voor het cilinderslot. Dit slot wordt uw eigendom en bij opzeggen van uw box is het mogelijk om het cilinderslot te retourneren. Wij storten uw €10,- voor het cilinderslot terug op uw rekening.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Welke betaalopties zijn er?

    De facturen ontangt u per mail en dient u zelf over te maken naar ons rekeningnummer.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Ik zie dat de factuurperiode 4 weken is en niet per maand, waarom is dit?

    Vanwege mogelijkheid om per week te huren, hanteren wij ook een wekelijkse prijs. De factuurperiode is daarom per 4 weken en niet per maand.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Wat is de opzegtermijn van een huurcontract?

    De opzegtermijn bij Jouwopslagruimte.nl is 14 dagen.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Zijn er ook bijkomende kosten bij het huren van een opslagruimte?

    Wij hebben geen verborgen kosten. U hoeft bij ons geen administratiekosten te betalen. De huurprijs is dus exact wat u per 4 weken betaalt. Ook raden wij u aan contact op te nemen met uw inboedelverzekering. Sommige verzekeraars dekken ook uw spullen als deze elders zijn opgeslagen, anders kunt u een aanvullende verzekering daarvoor afsluiten.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Moet ik persoonlijk langskomen om te kunnen huren?

    Het huren van een opslagruimte bij Jouwopslagruimte.nl is erg eenvoudig te regelen via onze site. Op de home pagina kunt u uw opslagruimte aanvragen in 2 simpele stappen. De offerte en huurovereenkomst wordt per mail verstuurd. De getekende overeenkomst en benodigde documenten mag u scannen en naar ons mailen. Per post verzenden mag ook.

    Het kan natuurlijk zo zijn dat u geen e-mail. Neem daarom contact met ons op dan helpen wij u graag verder.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Kan ik verhuizen van box als ik meer of minder opslagruimte nodig heb?

    Natuurlijk. U kunt altijd wisselen naar een grotere of kleinere opslagruimte, ook tussendoor. Dit is uiteraard zonder extra kosten.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Opslagruimte zonder receptie?

    Onze opslaglocatie heeft geen eigen receptie. Wel kunt u 7 dagen per week van 08.00-22.00 uur bellen of mailen en zijn we voor noodgevallen 24 uur per dag bereikbaar. U kunt natuurlijk altijd bellen voor advies of om een afspraak te maken voor een rondleiding.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Wat is de temperatuur in mijn opslagruimte bij Jouwopslagruimte.nl?

    De temperatuur in uw opslagruimte is altijd minimaal 10 graden Celsius. Hiermee blijven uw goederen altijd optimaal geconditioneerd. Vrieskou krijgt dus geen kans bij Jouwopslagruimte.nl!

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Wat mag er (niet) worden opgeslagen?

    U kunt bijna alles bij ons opslaan. Wat niet mag worden opgeslagen is:

    • Voedsel en bederfelijke producten
    • Levende goederen, zoals dieren en planten
    • Verboden en/of illegale goederen, zoals (vuur)wapens en drugs
    • Toxische, ontvlambare of gevaarlijke stoffen, inclusief alle gevaarlijke bereidingen en afvalstoffen.
    • Oftewel wat niet van de brandweer, politie en/of gemeente mag, mag ook niet bij ons.

    Lees hiervoor ook onze huisregels.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Zijn mijn goederen in de opslagruimte verzekerd?

    Uw goederen zijn in principe verzekerd via uw eigen inboedelverzekering. Wij adviseren om contact op te nemen met uw eigen inboedelverzekeraar. Kennisgeving dat uw spullen ergens anders opgeslagen liggen dan bij u thuis volstaat vaak om het onder uw eigen verzekering gedekt te laten zijn.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Kunnen jullie tussentijds de huurprijs veranderen?

    Als u uw huurcontract getekend heeft, huurt u zolang u wilt voor die prijs. Wij zullen nooit de huurprijs tijdens de huidige huurperiode veranderen.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Ik ben mijn telefoon kwijt. Hoe krijg ik nu toegang tot mijn opslag?

    Neem voor een nieuwe toegangscode contact met ons op en wij zullen u verder helpen.

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

  • Waar kan ik met een klacht terecht?

    U kunt ons altijd bellen op 06-55835299. Wij horen uw klacht graag, dan doen wij er alles aan om het voortaan te voorkomen. Ideeën of suggesties zijn natuurlijk ook altijd van harte welkom!

    Is uw vraag hiermee niet beantwoord?

    Stel dan uw vraag via ons contactformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen en uw vraag opnemen in deze pagina.

opslagruimtes van 2 tot 100m2

Overdekt laden en lossen

24 uur per dag camerabeveiliging

Motorstalling beschikbaar